2 februari 2015

Weekly moodboard #1


Vanaf vandaag een nieuw, wekelijks terugkomend onderdeel op mijn blog: Weekly Moodboard. Heb het bij meerdere bloggers gezien, dus beter goed gejat dan slecht bedacht, hihi. Iedere maandag zal ik een moodboard plaatsen met een verzameling van inspirerende en fijne foto's die ik gevonden heb op Pinterest.

Ik begin met een fijn, pastelkleurig moodboard. Hoewel het nog volop winter is, heb ik stiekem al wel zin in de lente. Ik hou ook van de winter, hoor. Lekker knus met een plaid op de bank, met een warme kop thee en een fijn boek of goede serie. Het dragen van fluffy vesten en sjaals waar je in kunt wonen. De langzaam wit wordende tuin omdat het weer is gaan sneeuwen. Heel fijn! Maar de lente mag van mij ook langzaam wel komen. Bomen en bloemen die weer gaan bloeien, vrolijke kleuren overal waar je kijkt, de warme vesten die plaats maken voor de vestjes met fijn gekleurde sjaaltjes. Ik hou ervan!

De quote in dit moodboard zal voor velen gelden. Iedereen stelt zichzelf wel eens doelen. Grote, kleine, voor je werk, voor je gezondheid, voor jezelf. Doelen stellen is vaak makkelijker dan een doel behalen. Uiteindelijk komen we er wel, ook al is dat met een tiental aan omwegen. Het belangrijkste voor het behalen van je doelen is dan ook: start somewhere.


2 opmerkingen: