28 januari 2015

The Instagram Tag

Deze tag is verzonnen door Danielle van Culturalize.nl. Velen waren mij al voor, en ook al ben ik zelf niet getagd: ik vul 'm tóch in! Sinds ik Instagram gebruik, zie ik alles in foto's. Overal kan en moét dan ook een foto van gemaakt worden. Je leven delen in foto's, hoe leuk is dat! Oke, let's go!

Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram?
Deze foto is van afgelopen zondag. Wij maakten een heerlijk winterse wandeling met vrienden in een heel mooi natuurgebied hier in de buurt. Noem het burgerlijk, maar we hebben ervan genoten. En omdat ik niet helemaal na had gedacht over mijn schoenen, tilde vriendlief mij over de grote plas. How romantic!





Wat is de allereerste foto die je plaatste op Instagram? #TBT
Op een zonnige dag in juli 2013 genietend van een heerlijk boek met de blote voetjes in het gras. Is het al bijna weer zomer?



Wat is je allerleukste foto op Instagram waar je zelf op staat?
Tsja, ik hou ervan om foto's te maken (selfies daargelaten), dus sta ik niet veel op foto's. Veel foto's met mijn hoofd erop zul je dus ook niet vinden op Instagram. Maar deze foto van onze citytrip afgelopen oktober in Londen vind ik erg leuk. Het was mijn eerste keer in Londen. Ik wist niet dat je zó verliefd kon worden op een stad. I want to go back!



Van welke Instagramfoto krijg jij ter plekke heimwee?
Het zou een beetje saai worden als ik hier ook een foto uit Londen zou plaatsen, dus heb ik gekozen voor een foto van onze zomervakantie. In juni bevonden onze billetjes ons vaak op het heerlijke strand op Tenerife. Wat een prachtig en schoon eiland is dat! En die mensen; wat zijn zij lief! Als ik daar toch een vakantiehuisje had...



Wat is het állerlekkerste gerecht dat je in 2014 op Instagram hebt gezet?
Bananen-havermout pannenkoekjes! Om je vingers bij af te likken. Niet een heel spectaculair gerecht, maar wel heel lekker, snel gemaakt en nog gezond ook. *note to self: meer foto's van gerechten maken*



Welke foto kreeg in 2014 de meeste likes?
That would be this one: 147 hartjes voor deze foto. Ik pakte deze cadeautjes in voor de Summer Edition van Instaswap. Instawat? Kort samengevat kun je het zien als lootjes trekken met andere Instagrammers. Je geeft je op via de website (een nieuwe, betere website is in de maak!) en ontvang dan het adres van een andere swapper waar je je cadeautje naar toe kunt sturen. Leuk weetje: afgelopen editie deden er ruim 600 Instagrammers mee. Hoe tof! De volgende editie is al in de maak: Instaswap 2015 Spring edition. Zoek voor de grap eens op Instagram op de hashtag #instaswap2014falledition. Wedden dat je mee gaat doen?



Wat is de allerleukste foto die je in 2014 maakte van een (huis)dier?
Onze poezenkindjes Hopje (links) en Jip (rechts)! Deze foto is niet van dit jaar, maar staan wel onze beide huisdieren op. Inmiddels zijn ze 3,5 jaar en dus al een stukje groter. Hopje is een echte doerak, is het liefst de hele dag buiten en komt 's avonds uitgeput op je schoot kroelen. Jip daarentegen houdt niet van buitenspelen, zoekt graag alle warme en cozy plekjes in huis op en houdt ervan om naast je te liggen i.p.v. op je schoot. Allebei hun eigen trekjes, allebei een lieverd!



Welke fotobewerkingsapps (of Instagramfilter) gebruik jij het meest?
Eerlijk? Ik heb nog nooit een Instagramfilter gebruikt op mijn foto's. Meerdere apps hebben de revue al gepasseerd, maar ik heb toch echt maar één favoriete fotobewerkingsapp: Afterlight! Ik hou ervan om mijn foto's wat lichter te maken en gebruik zachte, natuurlijke filters. Deze app verdwijnt nooit meer van mij iPhone!

Wat is jouw meest gebruikte hashtag op Instagram (top 3)?
In random volgorde: #widn (what I'm doing now), #instaswap2014falledition (uitleg hierover vind je drie vragen terug) en #100daysofpink (een challenge waar ik vorig jaar aan meedeed).


1 opmerking:

  1. Superleuk dat je hem ook hebt ingevuld, ik ga mij ook maar eens verdiepen in de instaswap!!

    BeantwoordenVerwijderen